کسب درآمد اینترنتی

سایت های معتبر کلیکی خارجی در این سایت

سایت های معتبر کلیکی خارجی در این سایت

طراحی سایت ، سایت ساز ، فر.وشگاه ساز
بایگانی
پیوندهای روزانه

آموزش ایجاد کیف پول بیت کوین توسط سایت Blockchain.info به صورت تصویری

آموزش ایجاد کیف پول بیت کوین توسط سایت Blockchain

به جهت سهولت در امر فراگیری ایجاد کیف پول بیت کوین از طریق سایت بلاکچین بیشتر مطالب همراه با تصاویر می باشد.


ادامه مطلب

آموزش ایجاد کیف پول بیت کوین توسط سایت Blockchain

به جهت سهولت در امر فراگیری ایجاد کیف پول بیت کوین از طریق سایت بلاکچین بیشتر مطالب همراه با تصاویر می باشد.

مرحله اول >>> روی آدرس سایت یعنی Blockchain.info کلیک کنید، بعد از کلیک کردن روی آدرس سایت یک تَبِ جدید در مرورگر اینترنت شما گشوده می شود و به صفحه نخست سایت منتقل می شوید.

مرحله دوم >>> در این مرحله مانند تصویری که در زیر مشاهده می کنید، روی گزینه Wallet (کیف پول) کلیک می کنید تا به صفحه ای جدید منتقل شوید.


مرحله سوم >>> در صفحه جدید، مانند تصویر زیر  باید گزینه SIGN UP کلیک/لمس کنید.



مرحله چهارم >>> در مرحله چهارم طبق تصویری که در زیر مشاهده می کنید می بایست جاهای خالی را به دقت پُر نموده و در انتها داخل مربع کوچک را تیک می زنید روی گزینه CONTINUE کلیک می کنید.




درصورتی که فرم مربوطه را به درستی با اطلاعات خواسته شده تکمیل کنید بعد از انتخاب گزینه Continue، با مکثی کوتاه به صورت اتوماتیک وارد پنل (صفحه) کاربری خود می شوید و پنجره خوش آمدگویی زیر برای شما به نمایش در خواهد آمد، و در همین حین یک ایمیل تأیید به آدرس جیمیلی که در هنگام ثبت نام در فرم ثبت نام وارد کردید، برای شما ارسال می شود که باید بعد از مراجعه به صفحه جیمیل خود روی گزینه Verify Email کلیک کنید تا تأیید کیف پول بیت کوین تان به اطلاع سایت Blockchain برسد.



همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید یک پیام به جیمیل گوگل ما رسیده که برای سرعت بخشیدن به عمل تأیید کیف پول بیت کوین می بایست مانند تصویر زیر روی گزینه Verify Email کلیک کنیم.



بعد از تأییدیه ایمیل (جیمیل گوگل) برای ورود به حساب کیف پول بیت کوین¬تان یک شماره 36 رقمی به شما تعلق خواهد گرفت که میبایست در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید زیرا این کد، درواقع همان مجوز ورود شما به حساب بیت کوین تان می باشد و درصورت گم کردن این کد 36 رقمی هرگز نخواهید توانست وارد کیف پول بیت کوین خودتان شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۵
سروش جهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی